Kinderen maken zich klaar voor de winter

Kinderen kunnen bij Hornbach zaterdag 13 augustus vogelhuisjes beschilderen

De winter is nog ver weg. Of toch niet? Dit maakt de zomervakantie een geschikt moment vooruit te kijken door nu alvast de vogels een handje te helpen. Hornbach klust vogelhuisjes in elkaar en kinderen mogen deze komen beschilderen. Zij een gezellige middag, ouders kunnen rustig winkelen in de bouwmarkt. En de vogels: zij hebben een gezellig onderkomen voor in de winter.

Kinderwerkplaats
Het is weer tijd voor de kleinste klussers. Dit keer is er op zaterdag 13 augustus een kinderwerkplaats georganiseerd. Van 10.00 tot 16.00 uur kunnen kinderen onder begeleiding bij alle vestigingen van Hornbach terecht om een vogelhuisje te beschilderen. De knutseldag is geschikt voor alle kinderen en deelname & materialen zijn kosteloos. Aan vogelhuisjes, kwasten en verf in elk geval geen gebrek. En de kinderen mogen na afloop natuurlijk hun eigen vogelhuisje ook mee naar huis nemen.

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).