Kinderwerkplaats Hornbach

Kinderen maken zich klaar voor de winter

Kinderen kunnen bij Hornbach zaterdag 13 augustus vogelhuisjes beschilderen

De winter is nog ver weg. Of toch niet? Dit maakt de zomervakantie een geschikt moment vooruit te kijken door nu alvast de vogels een handje te helpen. Hornbach klust vogelhuisjes in elkaar en kinderen mogen deze komen beschilderen. Zij een gezellige middag, ouders kunnen rustig winkelen in de bouwmarkt. En de vogels: zij hebben een gezellig onderkomen voor in de winter.

Kinderwerkplaats
Het is weer tijd voor de kleinste klussers. Dit keer is er op zaterdag 13 augustus een kinderwerkplaats georganiseerd. Van 10.00 tot 16.00 uur kunnen kinderen onder begeleiding bij alle vestigingen van Hornbach terecht om een vogelhuisje te beschilderen. De knutseldag is geschikt voor alle kinderen en deelname & materialen zijn kosteloos. Aan vogelhuisjes, kwasten en verf in elk geval geen gebrek. En de kinderen mogen na afloop natuurlijk hun eigen vogelhuisje ook mee naar huis nemen.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.