Hornbach newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals
Projectshow kinderkamers decoreren

Kinderkamerdromen waarmaken bij Hornbach

Eerste projectshow 2015 in teken kinderkamers

Met eigen handen die kinderkamer tot leven laten komen? Zonder veel moeite zelfde muren versieren met fotobehang of stickers? In januari geeft Hornbach een kosteloze spoedcursus ‘Kinderkamers decoreren’. Deskundigen van de bouwmarkt laten in de weekenden van de eerste maand van het nieuwe jaar zien hoe vaders en moeders de kinderkamerdromen van hun kinderen kunnen verwezenlijken.

Deze nieuwe projectshow van Hornbach vindt plaats van 3 tot en met 31 januari (met uitzondering van Geleen, Zaandam en Tilburg). Wie open staat voor nuttige tips over behangen, verven en stickers voor vrolijk gekleurde kinderkamers, kan voor demonstraties terecht op vrijdagen van 18.30 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 14.00 tot 15.00 uur en 16.00 tot 17.00 uur. De experts van de bouwmarkt geven het eerste half uur een demonstratie, waarna geïnteresseerden zelf aan de slag kunnen.

Hornbach organiseert het hele jaar door projectshows, elke maand met een ander thema en uiteraard gratis bij te wonen. In vestigingen door het hele land zijn speciale projectshow-stands te vinden, waar een paar weken lang alle relevante informatie en projecthandleidingen te krijgen zijn. En tijdens de live-demonstraties op vrijdag en zaterdag laten de vakbekwame medewerkers van Hornbach precies zien hoe je een project aanpakt. Dit staat de bezoekers te wachten.

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien projectbouwmarkten en één vestiging HORNBACH Vloeren in ons land. In de afgelopen zestien jaar werd HORNBACH vijftien keer verkozen tot Beste Bouwmarkt van Nederland. In 2021 riepen consumenten HORNBACH.NL voor de vierde keer uit tot Beste Webshop in de categorie bouwmarkten. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).

Instagram has returned invalid data.