Projectshow - Laminaat leggen

Kinderspel voor volwassenen

Projectshow Hornbach in oktober in teken laminaat en plinten leggen

Van laminaat leggen kinderspel maken? Zonder omweg plinthoeken verbinden? Komende maand geeft Hornbach een gratis spoedcursus ‘Laminaat leggen’. Deskundigen van de bouwmarkt laten in de weekenden van oktober aan bezoekers zien hoe iedereen zelf vloeren van hoogwaardige kwaliteit kan leggen.

De projectshow van Hornbach is van 3 tot en met 25 oktober (met uitzondering van Geleen, Zaandam en Tilburg) Wie open staat voor nuttige tips over ’zwevend leggen’ en het omgaan met obstakels, zoals lastige hoekjes, verwarmingsbuizen en deuren, kan voor demonstraties terecht op vrijdagen van 18.30 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 14.00 tot 15.00 uur en 16.00 tot 17.00 uur. De experts laten onder meer zien wat de beste manier is om ‘fold-down-laminaat’ te leggen.

In de gratis verkrijgbare brochure zijn bovendien alle designtrends en belangrijke informatie over dit onderwerp te vinden. Wie het leggen van laminaat toch liever aan vakmensen overlaat, kan een beroep doen op de professionele legservice van Hornbach. Meer informatie is te vinden op www.hornbach.nl/laminaat.

Voor iedereen weggelegd

“Laminaat is de duizendpoot onder de vloeren”, vertelt inkoopleider Hans van Bemmel. “Het kan op praktisch elke ondergrond worden gelegd, ook op vloerverwarming. Naast de klassieke houtpatronen, zoals beuken, eiken en noten, zijn er bij ons ook laminaatvloeren met steenpatronen en met het effect van antiek hout beschikbaar.” Nieuw in het assortiment is Skandor. De projectshow is de perfecte gelegenheid om met dit eigen merk kennis te maken. Kenmerkend voor deze aanwinst zijn volgens Van Bemmel de optimale productkwaliteit, het woongezonde materiaal en een lange levensduur. “We laten tijdens deze projectshows graag zien dat laminaat leggen voor iedereen is weggelegd, mits je de juiste voorbereidingen treft en streeft naar een nauwkeurige uitvoering.”

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).
Externe links
Hornbach Laminaat