Kleinste vestiging van HORNBACH in centrum Zwolle

Strijd om de titel ‘Beste Klusser van Zwolle’ barst los

Vooruitlopend op de opening van de nieuwe Hornbach-vestiging in Zwolle op woensdag 14 maart, opent Hornbach aanstaande zaterdag al een vestiging van 30 m2 op het Rodetorenplein van de Overijsselse hoofdstad. Bezoekers kunnen hier kennismaken met Hornbach, klusadvies vragen én strijden om de titel ‘Beste Klusser van Zwolle’.

Op zaterdag 24 februari van 10:00 tot 17:00 uur staat de Hornbach-pop-up store op het Rodetorenplein, 3 maart in winkelcentrum Stadshagen en op 10 maart weer op het Rodetorenplein. Bezoekers kunnen in de pop-up store terecht met klusvragen. Daarnaast krijgen zij een virtuele rondleiding door de Hornbach-vestiging, die haar deuren op 14 maart opent. “Veel mensen uit Zwolle vragen ons waar Hornbach voor staat. Wij geven bezoekers van de pop-up store op deze manier de mogelijkheid om het Hornbach-gevoel al een beetje te ervaren”, vertelt Marketing Manager Maarten Post van Hornbach. “Een bouwmarkt vol deskundige medewerkers en het grootste assortiment tegen gegarandeerd de laagste prijs.”

Wedstrijd Beste Klusser van Zwolle
“In deze regio zijn er natuurlijk veel mensen met twee rechterhanden”, vervolgt Post. “Maar wie is nu echt de Beste Klusser van Zwolle? Dat gaan we de komende weken ontdekken.” Drie zaterdagen lang krijgen Zwollenaren de kans op een plek in de finale. Ze leggen onder andere een boor- en timmerproef af, waarbij het gaat om techniek en snelheid. In het openingsweekend van Hornbach Zwolle wordt bekendgemaakt wie de prijs voor Beste Klusser mee naar huis mag nemen. Dit zal zijn op 17 maart in de nieuwe Hornbach aan de Katwolderweg. Post: “Kom langs op één van de drie zaterdagen doe mee aan de voorrondes, en misschien word jij wel de Beste Klusser van Zwolle!”

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).