Hornbach Breda - Kluskoning

Kluskoning van Nederland woont in Breda

Waar de Kluskoning van Nederland woont? In Breda! Wat het in elkaar klussen van een eettafel en een bank allemaal kan opleveren. Kluskoning Raymond Schenk, van harte gefeliciteerd! Wat Raymond op Koningsdag niet heeft gedaan? Met een bootje door de grachten gevaren. Wat wel? Zichzelf laten kronen. Op 27 april is hij bij de Hornbach-vestiging Breda tot gekroond tot Kluskoning van Nederland. Hoezee, hoezee, hoezee!

Raymond heeft gewonnen omdat hij een doener is. Een doener die van aanpakken weet. Een aanpakker die een project op indrukwekkende wijze heeft weten te voltooien. Zijn winnende, geposte foto op Facebook brengt hem hiermee niets anders dan egards. De koninklijke ontvangst start om 12.00 uur. Na een hapje en een drankje heeft vestigingsmanager Remon Schim zich officieel laten kronen een kadokaart van € 250,- in ontvangst genomen.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.