Klussers straks op wenken bediend bij nieuwe Hornbach

Vestiging Nieuwerkerk aan den IJssel tweede met drive-in

Hornbach Nieuwerkerk aan den IJssel wordt de tweede vestiging van de bouwmarktketen met een drive-In. Dat betekent gemak en tijdswinst voor consument én professionele klusser. In de drive-in (ruim 5.000 m2) zijn ruim 5.000 producten in grote hoeveelheden op voorraad beschikbaar, voor elk type bouwproject. De opening van deze tiende Hornbach van Nederland staat nog altijd gepland voor november dit jaar.

Klanten kunnen met auto of busje het gewenste schap inde drive-in bereiken, de materialen op een inkooplijst noteren en alles in één keer afrekenen, ook met wat er nog in de winkel wordt gekocht. Zzp’ers kunnen bovendien hun via www.profiservice bestelde spullen afhalen bij de drive-in.

Gemak en tijdswinst

“De drive-in biedt gemak voor de consument en voor de professional bovendien flinke tijdwinst”, vertelt vestigingsmanager Charles van Geenen. “In Breda blijkt de afgelopen jaren dat veel mensen speciaal voor het gemak van de drive-in naar Hornbach komen. Het grote en simpele voordeel is natuurlijk dat je niet meer door de hele winkel hoeft met zware spullen. Je kunt alles wat je nodig hebt meteen in de bus of autoladen. Er zijn verschillende bouwmaterialenzaken die ook een drive-in hebben, maar wij onderscheiden ons door een zeer ruim assortiment; van gevelstenen en isolatiemateriaal tot dakbedekking en bouwgereedschap. ”

*Op het beeldmateriaal is de drive-in van Hornbach in Breda afgebeeld.