Klusworkshops voor vrouwen bij Hornbach

Handen uit de mouwen tijdens doe-het-zelf-avonden

Vrouwen, opgelet. Van je huis je droomhuis maken? Je kunt het helemaal zelf na het bijwonen van de doe-het-zelf-avonden bij Hornbach. Een interactieve avond waarin je leert omgaan met powertools, maar ook ontdekt hoe je eigenhandig die ene muur verplaatst om meer ruimte te creëren. Vanaf vandaag kun je je inschrijven voor deze Women at Work Projectavonden.

“Nu de krapte op de woningmarkt steeds verder toeneemt, wordt er steeds vaker besloten om de eigen woning te verbouwen in plaats van te verhuizen”, vertelt Maarten Post, marketingmanager van Hornbach Bouwmarkt Nederland. “In onze vestigingen merken we dat vrouwen het initiatief nemen om een project aan te pakken. We signaleren dat de behoefte om ook de uitvoering in eigen hand te nemen, toeneemt. Daarom organiseren we deze Women at Work Projectavond. Verbouwen kun je zelf!”

Tegelen, powertools bedienen en bouwtekeningen lezen
Er worden diverse thema’s behandeld tijdens de Women at Work Projectavond. Deelneemsters kunnen bij aankomst kiezen welke workshops zij willen volgen. In sessies van dertig minuten wordt ingegaan op het afwerken van wanden, tegels leggen, elektriciteit aanleggen en omgaan met powertools, zoals boormachines. Ook is er aandacht voor voorbereidingswerkzaamheden. Aanwezige interieurarchitecten leggen onder andere uit hoe je maten in huis meet, een bouwtekening leest en laten zien hoe je ruimtes anders kunt indelen. Alle workshops worden gegeven door vrouwelijke medewerkers van Hornbach.

Aanmelden
De besloten projectavond start om 18.30 uur en duurt tot 22.00 uur. Deelname bedraagt € 10,00 per persoon. Een hapje en drankje tijdens de avond zijn hierbij inbegrepen en elke deelneemster krijgt na afloop een goodiebag mee naar huis. Vooraf inschrijven is verplicht en kan eenvoudig via https://www.hornbach.nl/actueel/women-at-work-projectavond/

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).