Knutsel eigen pompoenlantaarn bij Hornbach

Bouwmarkt opent deuren Kinderwerkplaats op zaterdag 19 oktober

Op zaterdag 19 oktober opent Hornbach de deuren van haar Kinderwerkplaats. Het thema van deze editie is Halloween. Jonge doe-het-zelvers mogen er hun eigen pompoenlantaarn maken, met kindvriendelijke materialen en onder professionele begeleiding.

“Je hebt ze vast weleens gezien, uitgeholde pompoenen met een gezichtje”, vertelt marketingmanager Maarten Post. “Tijdens onze Kinderwerkplaats kunnen kinderen zelf een pompoen bewerken. Hol hem uit, snijd er een griezelig gezicht in of kies voor decoratieve figuren, zoals sterretjes. Waxinelichtje erin en klaar is je eigen unieke Halloween-lantaarn. En terwijl de kinderen knutselen, kunnen ouders op hun gemak een rondje door de bouwmarkt maken.”

Gratis deelname
De Kinderwerkplaats is geopend van 10.00 tot 16.00 uur en is geschikt voor kinderen tussen de vier en tien jaar oud. Voor alle materialen wordt gezorgd. Deelname is gratis en inschrijven vooraf is niet nodig. Kijk voor meer informatie op de website: www.hornbach.nl/kinderwerkplaats.

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 21.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2019 voor de veertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).