Koningsdag - kluskoning

Kroon jezelf tot kluskoning van Nederland

Maak kans op €250 klustegoed

Varen op een boot in de grachten. Met de kinderen op een rommelmarkt. Met je moeder kijken naar de koninklijke familie op televisie. Leuk. Maar dit jaar maar even niet. Een vrije dag deze keer voor jezelf. Koningsdag wordt jouw dag. Dus ga jij lekker klussen. Laat Hornbach zien dat jij op Koningsdag klust als een koning en overlaad jezelf met dukaten en egards.

Zoveel winnen en er zo weinig voor doen. Hornbach, aangenaam. Upload op de Facebookpagina van Hornbach jouw unieke klusfoto en laat je op 27 april kronen tot kluskoning van 2016! Behalve dat jij laat zien dat je prima in staat bent een eigen ‘feestje’ te bouwen, maak je hiermee ook nog eens kans op €250 aan klustegoed en wordt je officieel gekroond tot kluskoning in een van de vestigingen van Hornbach. De rode loper ligt al uit.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.