Kroon jezelf tot kluskoning van Nederland

Maak kans op €250 klustegoed

Varen op een boot in de grachten. Met de kinderen op een rommelmarkt. Met je moeder kijken naar de koninklijke familie op televisie. Leuk. Maar dit jaar maar even niet. Een vrije dag deze keer voor jezelf. Koningsdag wordt jouw dag. Dus ga jij lekker klussen. Laat Hornbach zien dat jij op Koningsdag klust als een koning en overlaad jezelf met dukaten en egards.

Zoveel winnen en er zo weinig voor doen. Hornbach, aangenaam. Upload op de Facebookpagina van Hornbach jouw unieke klusfoto en laat je op 27 april kronen tot kluskoning van 2016! Behalve dat jij laat zien dat je prima in staat bent een eigen ‘feestje’ te bouwen, maak je hiermee ook nog eens kans op €250 aan klustegoed en wordt je officieel gekroond tot kluskoning in een van de vestigingen van Hornbach. De rode loper ligt al uit.

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).