Hornbach newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals
Projectshow langs de digitale meetlat

Langs de digitale meetlat

Projectshow Hornbach december in teken digitale meettechniek

Geen kostbare tijd verspillen aan passen en meten? Onder spanning staande leidingen bovendien veilig herkennen? Komende maand geeft Hornbach een kosteloze spoedcursus ‘Digitale meettechniek’. Deskundigen van de bouwmarkt laten in de weekenden van december zien welke digitale (en eenvoudig te hanteren) meetapparatuur thuishoort in elke gereedschapskist.

Deze hagelnieuwe projectshow van Hornbach vindt plaats van 5 tot en met 27 december (met uitzondering van Geleen, Zaandam en Tilburg). Wie open staat voor nuttige tips over meten, detecteren met digitale meetapparaten, kan voor demonstraties terecht op vrijdagen van 18.30 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 14.00 tot 15.00 uur en 16.00 tot 17.00 uur. De experts van de bouwmarkt geven het eerste half uur een demonstratie, waarna geïnteresseerden zelf met de verschillende apparaten aan de slag gaan en de voordelen zelf ontdekken.

Hornbach organiseert het hele jaar door projectshows, elke maand met een ander thema en uiteraard gratis bij te wonen. In vestigingen door het hele land zijn speciale projectshow-stands te vinden, waar een paar weken lang alle relevante informatie en projecthandleidingen te krijgen zijn. En tijdens de live-demonstraties op vrijdag en zaterdag laten de vakbekwame medewerkers van Hornbach precies zien hoe je een project aanpakt. Dit staat de bezoekers te wachten.

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien vestigingen in ons land. In 2022 riepen consumenten HORNBACH voor de zestiende keer uit tot Beste Bouwmarkt van Nederland. Ook nam HORNBACH dit jaar voor de vijfde keer op rij de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, uitgebreide service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (je grijpt nooit mis).

Instagram has returned invalid data.