Maak een kerstbal voor het goede doel bij HORNBACH

Knutselen in kerstsfeer tijdens de Kinderwerkplaats op 9 en 10 december

Kerst is hét feest van samenzijn en gezelligheid. In het weekend van 9 en 10 december organiseert HORNBACH daarom de Kinderwerkplaats waar kinderen gezellig kunnen knutselen. Onder professionele begeleiding maken jonge klussers hier kerstdecoratie voor het goede doel, terwijl een zangkoor zorgt voor de optimale kerststemming met sfeervolle kerstliedjes.

“We kijken bij HORNBACH altijd enorm uit naar de kerstmaand”, vertelt Hoofd Marketing & Communicatie Maarten Post. “De warme sfeer en de geur van kerstbomen in onze projectenbouwmarkt zorgen voor een feestelijk kerstgevoel. Op 9 en 10 december maken we er een extra groot feest van met de Kinderwerkplaats. Jonge doe-het-zelvers kunnen hier een lichtpeertje versieren met allerlei materialen om er een prachtige kerstbal van te maken. Onze vakkundige medewerkers zijn erbij om ze daarbij te helpen.” De kerstballen worden geschonken aan het goede doel. De kinderen mogen altijd een extra kerstbal maken om zelf thuis in de boom te hangen. “Om al onze klanten nog meer in de kerststemming te brengen, is er het weekend een koor aanwezig dat gezellige kerstliedjes zingt”, laat Maarten enthousiast weten.

Gratis meedoen
De Kinderwerkplaats bij HORNBACH is op zaterdag 9 december geopend van 10.00 tot 16.00 uur en op zondag 10 december (Alblasserdam uitgesloten) van 12.00 tot 16.00 uur. Kinderen van 4 tot 10 jaar oud zijn van harte welkom om gratis deel te nemen. Vooraf inschrijven is niet nodig, want er is plek genoeg en er zijn meer dan voldoende materialen op voorraad om aan de slag te gaan. Meer informatie is te vinden op hornbach.nl/kinderwerkplaats.