Maak je eigen houten paasei

Hornbach organiseert kinderwerkplaats op zaterdag 23 maart

Zaterdag 23 maart opent bouwmarkt Hornbach, de deuren van haar kinderwerkplaats. Jonge doe-het-zelvers kunnen er knutselen aan een stoer steigerhouten paasei dat als wandrek gebruikt kan worden.

“We gaan zagen en verven”, vertelt marketingmanager Maarten Post. “Onder professionele begeleiding kunnen de kinderen hun eigen paasei figuurzagen. Daarna mogen ze het ei personaliseren. Verf het bijvoorbeeld in je favoriete kleur of schilder je eigen naam erop. Voorzie het ei van plankjes en je kunt het als wandrek gebruiken. En terwijl de kinderen de handen uit de mouwen steken, kunnen hun ouders op hun gemak een rondje door de bouwmarkt maken.”

Gratis meedoen
De kinderwerkplaats is geopend van 10.00 tot 16.00 uur en is geschikt voor kinderen tussen de vier en tien jaar oud. Voor alle materialen wordt gezorgd. Deelname is kosteloos en inschrijven vooraf is niet nodig. Kijk voor meer informatie http://www.hornbach.nl/kinderwerkplaats.

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).