Maak van de kinderkamer hét zomerproject

Tijdens de zomervakantie eindelijk tijd om de kinderkamers aan te pakken? Graag zelf met die stoere jongenskamer aan de slag? Of jeuken uw handen om die meisjeskamer te schilderen of te behangen? Doe-het-zelvers die inspiratie willen opdoen voor het inrichten van een kinderkamer kunnen bij Hornbach hun hart ophalen. De hele zomer staat experts van Hornbach klaar voor advies over het fantasierijk inrichten van kinderkamers.

Verf of behang uitzoeken voor een kinderkamer, begin er maar eens aan. Met alleen roze of blauw nemen veel ouders geen genoegen meer. En de kinderen al helemaal niet… Maar wat moet er dan tegen de muren komen? Er is zoveel moois om uit te kiezen. Met talrijke voorbeelden laat Hornbach in de vestigingen zien hoe eenvoudig het is om een kinderkamer in mum van tijd volgens een bepaald thema in te richten. Bijvoorbeeld met behang, stickers, accessoires en verf.

Bijzondere krachten

“En of het nu gaat om muurverf of om lak – de kwalitatief hoogwaardige verven worden in het Hornbach-verfmengcentrum in de gewenste kleuren en hoeveelheden gemengd”, verzekert Nicole Emers, merchandiser bij Hornbach, die een nieuwe verfsoort in het assortiment voor het voetlicht brengt: magneetverf. “Dat idee is heel eenvoudig: je mengt ijzerstof door muurverf, zodat je op elk geverfde vlak magneten kunt gebruiken! Onze magneetverf geeft elk oppervlak die magnetische eigenschappen, zodat kinderen het gevoel krijgen dat die muur bijzondere krachten bezit. Hoe stoer is dat. En wat een leuke klus om deze zomer, misschien op een minder mooie dag, als ouder met je kind(eren) op te pakken!”

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).