Maatwerk voor bouwprofessionals bij Hornbach Zwolle

Speciale ProfiService voor bouwbedrijven en aannemers

In Zwolle wordt hard gebouwd aan de nieuwste vestiging van projectbouwmarkt Hornbach. Dat is goed nieuws voor doe-het-zelvers in het algemeen en professionele klussers in het bijzonder. Want voor die laatste groep is er de ProfiService: een pakket aan extra voordelen en gemakken voor bouwprofessionals. Zoals eenvoudig bestellen, betalen op rekening en een vast aanspreekpunt in de vestiging: de ProfiAdviseur.

Bouwbedrijven, aannemers en zzp’ers in regio Zwolle hebben er binnenkort een handige bouwpartner bij: de ProfiAdviseur. Een vast contactpersoon bij Hornbach, die weet met welke projecten zij bezig zijn en welke materialen zij nodig hebben. Dankzij de ProfiAdviseur kunnen bouwprofessionals soepel doorwerken. De ProfiAdviseur denkt mee en zorgt ervoor dat de benodigde bouwmaterialen op het juiste moment beschikbaar zijn. De ProfiAdviseur is een van de onderdelen van de ProfiService die Hornbach heeft opgezet om het professionals in de bouw gemakkelijk te maken. Vestigingsmanager Tonnie Balkema laat weten: “ProfiKlanten kunnen op rekening betalen, krijgen ruim de tijd om eventuele overgebleven materialen te retourneren en hoeven geen aanbetaling te doen bij bestellingen. Bovendien beschikken ze over een eigen website: hornbachprofi.nl.”

Persoonlijk contact
Gerjon Luinge, die al 8 jaar ervaring heeft bij Hornbach, zal de functie van ProfiAdviseur in Zwolle gaan vervullen. Hij kijkt ernaar uit om het vaste aanspreekpunt te worden van de bouwprofessionals in Zwolle en omgeving: “Sinds 2009 werk ik bij Hornbach Groningen, dus het assortiment en de Hornbach-filosofie ken ik van A tot Z. De ProfiService is een fantastisch concept binnen Hornbach, mede vanwege het veelvuldig persoonlijke contact dat je met de Profiklanten hebt. Omdat ze vaak over de vloer komen weet ik waar ze mee bezig zijn en hoe hun projecten vorderen. Sommigen zie ik dagelijks. En ze kunnen me bellen, mailen en appen. Wat er ook is, op mij kunnen ze bouwen”, lacht hij. Hornbach Zwolle opent in het voorjaar van 2018 haar deuren.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2017 voor de twaalfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).