Mansave Hornbach

Mancave, een eigen plek voor mannen

Anti-spa, bierbeek of hoverstoel: geen project is te gek bij Hornbach

Hornbach weet wat een échte man wil: een eigen plek waar hij ongestoord zichzelf kan zijn. Een plek waar hij zijn fantasie de vrije loop kan laten. Ja, een Mancave. De nieuwe online videocampagne laat zien hoe zo’n Mancave eruit kan zien. Een man maakt zijn dromen waar en bouwt de meest waanzinnige dingen: van woudloopsimulator tot hengelsportoase.

Bij een Mancave-project moet je niet denken aan een lampenkap van papier-maché of een kapstok van schroevendraaiers. Hornbach laat ons, in een serie van vijf video’s, zien waar veel mannen van dromen. In de nieuwste campagne bouwt een échte kerel een woudloopsimulator, een anti-spa, een indoor-hengelsportoase, een bierbeek en een hoverstoel.

Vanaf 29 januari t/m vrijdag 26 februari a.s. wordt iedere vrijdag om 14.00 uur een nieuwe aflevering gepubliceerd op Hornbach.nl/mancave, social media en YouTube.

Naast kijken en delen maakt het ruime assortiment van Hornbach het mogelijk om alles te bouwen wat je maar wilt. Duidelijke projecthandleidingen en materiaallijsten maken het voor iedereen mogelijk zijn eigen waanzinnige Mancave-project te realiseren. Hoe extreem ook. Hornbach noemt zich niet voor niets dé projectbouwmarkt.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.