Hornbach newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals

Mast bouwmarkt prijkt weer langs Blaloweg

Herplaatsing reclamemast HORNBACH geslaagd

Op het parkeerterrein van HORNBACH Zwolle prijkt de veertig meter hoge reclamemast. De herplaatsing van de nieuwe mast langs de Blaloweg is in twee etappes uitgevoerd. Dinsdag is de nieuwe zuil geïnstalleerd. Gisteravond is de reclamekrans hier bovenop getakeld.

Eind 2017 werd de eerder geplaatste reclamemast uit voorzorg verwijderd omdat deze mast niet volledig voldeed aan de kwaliteitseisen. “We wilden het zekere voor het onzekere nemen”, zegt Tonnie Balkema, vestigingsmanager van Hornbach Zwolle. “Daarna hebben we uitvoerig onderzoek laten doen en een nieuwe fabrikant ingeschakeld. De nieuwe mast is sterk verbeterd en voldoet volledig aan onze strenge kwaliteitseisen en die van de gemeente.”

Herplaatsing in twee etappes
Het reclameobject weegt vele tonnen. Het was dan ook passen en meten om de imposante kraan voor de installatie van de mast op de juiste plek te zetten. De plaatsing trok veel bekijks. Tonnie Balkema vervolgt: “Door de herplaatsing in twee etappes te plannen, hebben we hinder voor omwonenden, het verkeer en bezoekers zo veel mogelijk beperkt. We zijn trots dat de mast er weer staat.”

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien vestigingen in ons land. In 2022 riepen consumenten HORNBACH voor de zestiende keer uit tot Beste Bouwmarkt van Nederland. Ook nam HORNBACH dit jaar voor de vijfde keer op rij de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, uitgebreide service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (je grijpt nooit mis).

Instagram has returned invalid data.