Max Verstappen bij Hornbach Geleen

Formule 1-gezicht Olav Mol geeft live commentaar tijdens speciale Grand Prix

Max Verstappen is aanstaande zaterdag 12 september vanaf 15.00 uur in levenden lijve aanwezig bij Hornbach Geleen. Dé kans voor jong en oud om met deze rijzende ster van de autosport op de foto te gaan en even met hem te praten. Maar eerst binden 26 mensen op het virtuele circuit van Spa-Francorchamps de strijd aan om zich te kwalificeren voor de finale later dit najaar. Ook de bekende Formule 1-verslaggever Olav Mol is deze zaterdag aanwezig bij de pas geopende bouwmarkt aan de Einighauserweg 101. Hij geeft live commentaar tijdens de halve finale van de Verstappen Simulatie Wedstrijd bij Hornbach Geleen. Aansluitend vindt er een uitgebreid interview plaats tussen Max Verstappen en Olav Mol, waarbij ook het publiek vragen mag stellen.

Voor de deelnemers aan de wedstrijd bij Hornbach Geleen staan vijf finaleplaatsen op het spel. Die eindstrijd wordt verreden tijdens de openingsdag van Hornbach Best later dit jaar. Dan mogen deze nieuwe racetalenten het in de simulator opnemen tegen Max Verstappen zelf.

Met Max op de foto

Eind juli streden de deelnemers, in negen vestigingen van de projectbouwmarktketen, om een felbegeerde plek in de halve finale bij Hornbach Geleen. Alle uitdagers begonnen met een simulatie op het Italiaanse circuit van Monza. In elke vestiging stonden twee simulatoren opgesteld, zodat achttien coureurs tegelijkertijd konden racen. Om een level playing field te creëren voor de gevorderde en beginnende bestuurders, werd er op Monza gereden met automatisch schakelen en tractiecontrole. “In de halve finale van zaterdag zal het moeilijkheidsniveau omhooggaan”, kondigt het management van Max Verstappen aan. Dan knallen de 26 snelheidsduivels over het pittiger circuit van Spa-Francorchamps, onder toeziend oog van rising star Max Verstappen. Deze jongste Formule 1-coureur in de historie is zaterdagmiddag aanwezig om zijn potentiële concurrentie wat tips te geven en met fans op de foto te gaan.

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).