Hornbach newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals

Max Verstappen uitgezwaaid bij Hornbach Amsterdam

Bezoek Verstappen aan bouwmarkt groot succes

Het was vandaag voor Formule 1-fans een schitterende dag. Hoe vaak sta je oog in oog met Max Verstappen? Zo kreeg iedereen met een toegangskaart, de mogelijkheid Max de hand te schudden. Ondanks de weersverwachting, kwamen er duizenden bezoekers op het event af. De jonge coureur heeft bij zijn fans het enthousiasme voor de Formule 1 én zijn kansen hiermee verder aangewakkerd. Niet voor niets werd Max aan het eind van de middag luidkeels uitgezwaaid: over een week staat de Grand Prix van Australië op de agenda.

Uit heel Nederland trotseerden duizenden mensen de regen om een glimp van Max op te vangen en een handtekening te scoren. De winnaars van de Hornbach Challenge werden getrakteerd op een meet & greet met het racetalent achter de schermen. “Ik vond het een fantastische dag vandaag,” aldus Max Verstappen. “Dat er zoveel fans zijn gekomen vandaag die weer en wind getrotseerd hebben om mij uit te zwaaien, geweldig!”

Podium
Het publiek had veel vragen voor Max. Formule 1-commentator Jack Plooij mocht deze vragen namens zijn fans stellen. Wisselende vragen aan Max van: Wat is je favoriete voetbalclub tot heb je nog een baan voor me?. En na afloop een terugblik op zijn voorgaande races. “Wij zijn trots op deze samenwerking met Max Verstappen,”aldus Maarten Post – marketing manager van Hornbach Bouwmarkt Nederland. “Nummer 1 in Formule 1 en de nummer 1 in bouwmarkten. Een mooiere combinatie bestaat haast niet. We bedanken alle fans ontzettend die vanuit het hele land vandaag naar onze vestiging in Amsterdam zijn gekomen. We kijken terug op een geslaagde middag en wensen Max en zijn team volgende week veel succes toe in Australië!”

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien vestigingen in ons land. In 2022 riepen consumenten HORNBACH voor de zestiende keer uit tot Beste Bouwmarkt van Nederland. Ook nam HORNBACH dit jaar voor de vijfde keer op rij de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, uitgebreide service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (je grijpt nooit mis).

Instagram has returned invalid data.