Moederdag begint bij Hornbach

Moederdagknutselen op zaterdag 5 mei

Moederdag komt snel dichterbij. Tijd om alle moeders weer in het zonnetje te zetten op deze tweede zondag in mei. Een ontbijt op bed valt bij elke moeder wel in de smaak. Zeker als het wordt geserveerd op een uniek dienblad, gemaakt door hun eigen kleine klusser. Op zaterdag 5 mei kunnen kinderen bij Hornbach onder begeleiding een prachtig houten dienblad knutselen.

Zaterdag 5 mei organiseert Hornbach alweer voor het vierde jaar op rij, in alle vestigingen, de moederdagknutseldag, waarbij kinderen onder begeleiding een moederdagdienblad maken. Niets is leuker dan een eigengemaakt cadeau te geven.

De knutseldag is geschikt voor kinderen van alle leeftijden. Deelname en materialen zijn geheel kosteloos en het dienblad mogen ze na afloop mee naar huis nemen. Van 10.00 tot 16.00 uur kunnen kinderen bij alle vestigingen van Hornbach terecht. Terwijl de kinderen zich creatief uitleven, kunnen ouders op hun gemak een rondje door de bouwmarkt maken.

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).