Hornbach newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals
Nieuwe marketingmanager Hornbach

Nieuwe marketingmanager Hornbach

De directie van Hornbach Nederland heeft Michel van Slingerland (31) benoemd tot marketingmanager voor Hornbach Nederland. Hij werkt sinds januari 2008 op de marketingafdeling van de doe-het-zelfketen en is de opvolger van Corine Everts.

Per 1 september 2010 is Michel van Slingerland aangesteld als het nieuwe hoofd marketing, waarbij hij verantwoordelijk is voor de aansturing van de marketing- en reclameactiviteiten van Hornbach in Nederland. Speerpunt in zijn takenpakket is het verder bouwen aan de ontwikkeling van digitale media, een discipline die hij in zijn vorige functie (als coördinator digitale media) al in de steigers had gezet.
“IJzeren wet in de marketing van nu is dat de klant het moment van (media)consumptie en de wijze waarop bepaalt”, zegt Van Slingerland. “Het is aan ons om die klant op het juiste moment met de juiste boodschap via het juiste kanaal te bereiken. En daar moet de nieuwe website, die we binnenkort gaan lanceren, een prominente rol in gaan spelen. We onderzoeken momenteel wat voor Hornbach verder de juiste manier is om nieuwe communicatiemiddelen in te zetten. Erg interessant en spannend dat ik de kartrekker daarvan mag zijn.”

Onderstaande gegevens zijn enkel voor persgerelateerde vragen.
Voor overige vragen (zoals over uw bestelling) kunt u terecht bij het contactformulier.


Hornbach Bouwmarkt Nederland
Maarten Post
Telefoon:030 - 266 98 98
E-mail:maarten.post@hornbach.com
Van Hulzen Communicatie
Fenna Zwerver
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 42 600 279
E-mail:hornbach@vanhulzencommunicatie.nl
Over HORNBACH
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien projectbouwmarkten en één vestiging HORNBACH Vloeren in ons land. In de afgelopen zestien jaar werd HORNBACH vijftien keer verkozen tot Beste Bouwmarkt van Nederland. In 2021 riepen consumenten HORNBACH.NL voor de vierde keer uit tot Beste Webshop in de categorie bouwmarkten. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).

Volg Hornbach:

Instagram
Instagram has returned invalid data.

Volg ons

Social wall