Obstacle run bij Hornbach Duiven

Bloedstollend evenement voor het goede doel op zaterdag 11 januari

Kruip door de modder, duik in het ijs en spring over vuur … Deze en nog zeventien andere bloedstollende activiteiten zijn onderdeel van de obstacle run die bouwmarkt Hornbach in Duiven organiseert op zaterdag 11 januari. De opbrengst wordt gedoneerd aan Stichting De Goede Doelen Duiven-Westervoort.

Eén. Groot. Spektakel. Dat wordt het op zaterdag 11 januari tijdens de allereerste editie van De Hornbach Hammerrun. Een obstacle run van 700 meter met twintig extreme hindernissen. Deelnemers krijgen een uur de tijd om het rondje af te leggen, en wie weet wel twee keer. Doe de Mud Crawl en trotseer de Monkey Bars. “Ja, wij maken onze slogan Er is altijd iets te doen graag waar”, vertelt Maarten Post, Marketingmanager Hornbach Bouwmarkt Nederland. Deze obstacle run laat deelnemers uit Duiven en omstreken kennis maken met alles waar wij als bouwmarkt voor staan: lef, energie, kracht en doorzettingsvermogen. Precies wat doe-het-zelfvers in zich hebben.”

Meedoen voor Stichting De Goede Doelen Duiven-Westervoort
Jong en oud kunnen deelnemen aan de obstacle run. Tussen 09.00 uur en 16.00 uur wordt ieder uur gestart. Tijdens de family-waves om 13.00 en 14.00 uur kunnen ouders met kinderen vanaf 8 jaar het parcours afleggen. Begin het nieuwe jaar fit en overwin de obstakels. Tickets, € 3,45 per persoon, kun je reserveren via de website www.hornbachhammerrun.nl. De opbrengst wordt gedoneerd aan stichting De Goede Doelen Duiven-Westervoort.