Hornbach newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals
Oplevering Hornbach Sloterdijk officieel

Hornbach Amsterdam staat in de startblokken: de oplevering van het pand langs de A5 in Amsterdam Sloterdijk is gereed. Voor Hornbach een mooi moment, omdat het bedrijf nu kan beginnen met de inrichting: het plaatsen van stellingen, afstellen van lampen, aanbrengen van bewegwijzering, maar ook de bevoorrading van het enorme assortiment. Leveranciers zullen af en aan rijden om de producten af te leveren. Iedereen is vanaf nu druk bezig om van de opening in het voorjaar van 2017 een groot succes te maken. Een logistieke uitdaging die Hornbach maar al te graag aangaat.

De circa 150 medewerkers die straks in de nieuwe vestiging aan de slag gaan, staan klaar om de schappen van de nieuwe vestiging te vullen. Vestigingsmanager Ellen van den Ham heeft er zin in. “We zijn blij dat de oplevering is geweest. Weer een mijlpaal bereikt! De opening komt hiermee weer een stap dichterbij. We kijken ernaar uit om komend voorjaar de consumenten in de regio Amsterdam kennis te laten maken met onze mooie, nieuwe winkel!”

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien projectbouwmarkten en één vestiging HORNBACH Vloeren in ons land. In de afgelopen zestien jaar werd HORNBACH vijftien keer verkozen tot Beste Bouwmarkt van Nederland. In 2021 riepen consumenten HORNBACH.NL voor de vierde keer uit tot Beste Webshop in de categorie bouwmarkten. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).

Instagram has returned invalid data.