Professioneel tuinadvies tijdens tuinadviesdagen van HORNBACH

Tuinadviesdagen op 18 en 25 maart

Met het voorjaar voor de deur, jeuken bij velen de handen alweer om de tuin aan te pakken. Een project waar veel mensen graag mee aan de slag willen, maar niet goed weten hoe. HORNBACH organiseert daarom op zaterdag 18 en zaterdag 25 maart de tuinadviesdagen. Mensen die binnenkort hun tuin in topconditie willen brengen, kunnen tijdens deze dagen advies inwinnen bij een onafhankelijke tuinontwerper.

De lente breekt bijna aan en dan begint het buitenleven weer. De tijd om volop te kunnen genieten van een prachtige tuin. Nu is dan ook het uitgelezen moment om de tuin in topconditie te brengen. “We merken dat we alweer veel klanten over de vloer krijgen die met hun tuinproject aan de slag willen”, vertelt Maarten Post, Hoofd Marketing & Communicatie. “Zij vragen ons wat ze allemaal moeten doen om hun tuin op te knappen, of zelfs compleet te vernieuwen. Speciaal voor hen organiseren wij de tuinadviesdagen. Professionele tuinontwerpers maken tijdens een adviesgesprek van een heel uur een professionele schets en geven daarbij tips hoe je je tuin aan kunt laten sluiten op al je wensen”.

Volop inspiratie en professioneel advies
Tijdens een adviesgesprek bekijken de tuinontwerpers de foto’s die mensen meebrengen van hun huidige tuin. Elke tuin is immers uniek. Vervolgens inventariseren zij de persoonlijke wensen. De één wil een vijver, de ander kunstgras en de volgende vooral veel planten. Op basis van al deze informatie, maken de ontwerpers direct een eerste ontwerpschets. Maarten: “Iedereen die langskomt voor een gesprek, kan rekenen op meer dan genoeg inspiratie. Daarbij krijgen ze een professioneel advies over de inrichting van de tuin, het materiaalgebruik en beplanting waarbij uiteraard rekening wordt gehouden met de ligging van de tuin.”

Wees er snel bij
De tuinontwerpers zijn op zaterdag 18 en zaterdag 25 maart aanwezig bij HORNBACH. Het aantal adviesgesprekken is beperkt dus belangstellenden moeten zich van tevoren aanmelden. De kosten van een professioneel tuinadviesgesprek inclusief een schets bedragen slechts € 25,00. Aanmelden kan van 13 februari tot en met 13 maart via de website www.hornbach.nl/tuinadvies. Wacht niet te lang, want vol = vol.