Projectshow houtwerk zomer-proof maken

Hornbach organiseert projectshows in maart en april

Kozijnen, terrasdelen of de houten gevel opfrissen en beschermen? Dat doe je in een handomdraai na het bijwonen van de projectshow ‘Hout Beschermen’ bij Hornbach. Een interactieve sessie van een uur die ieder weekend in maart en april gegeven wordt. Elke vrijdag om 18.30 uur en op zaterdagen om 14.00 en 16.00 uur.

“Nu de dagen weer langer worden en de zon begint te schijnen, brengen we meer tijd door in onze tuin”, vertelt marketingmanager Maarten Post. “Maar is jouw houtwerk ook klaar voor die zonnestralen? Denk aan je schutting, vlonderdelen en kozijnen. Smeer ze in! Want met de juiste bescherming heeft het hout een langere levensduur.”

Zelf aan de slag
Beitsen, oliën, lakken: experts van Hornbach laten tijdens de projectshow zien welk product het meest geschikt is en hoe je dit project aanpakt. Van het verwijderen van oude verflagen en vuil tot het aanbrengen van de nieuwe laag. Na een introductie kun je zelf aan de slag. “Of je nu beginnend of gevorderd klusser bent, iedereen kan aan deze projectshow deelnemen. En meedoen is kosteloos”, aldus Maarten Post.

Kijk voor meer informatie op de website: www.hornbach.nl/projectshow.

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).