Hornbach newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals

Racen tegen Max Verstappen

Nog één wildcard beschikbaar tijdens opening Hornbach Geleen

Formule 1-supertalent Max Verstappen krijgt concurrentie uit onverwachte hoek. Op 12 september racen 25 halve finalisten uit heel Nederland in Hornbach Geleen in hun virtuele bolides om een finaleplaats tegen Max Verstappen. Voor deze finale is nog één wildcard beschikbaar op woensdag 2 september tijdens de opening van Hornbach in Geleen.

De afgelopen weken streden honderden deelnemers in negen vestigingen van Hornbach om een plek in de halve finale bij Hornbach Geleen. “In de halve finale op zaterdag 12 september gaat de moeilijkheidsgraad omhoog”, kondigt het management van Max Verstappen aan. Dan razen de 25 snelheidsduivels over het legendarische circuit van Spa-Francorchamps, onder toeziend oog van Max Verstappen. Deze jongste Formule 1-coureur in de historie is die middag aanwezig om zijn potentiële concurrentie wat tips te geven. Bijvoorbeeld hoe ze de beruchte Eau Rouge-bocht moeten nemen.

Wildcard voor de halve finale
Voor wie de voorrondes heeft gemist, is er nog één kans om tegen Max Verstappen te racen. Op de openingsdag van Hornbach Geleen, woensdag 2 september, kunnen bezoekers zelf hun racetalent testen in een tijdrit in de simulator. Degene die de snelste tijdrit neerzet, krijgt een wildcard voor een startplaats in de halve finale op zaterdag 12 september.

De vijf beste deelnemers gaan na 12 september door naar de finale in het najaar bij Hornbach Best, waar ze live de strijd aangaan met Max Verstappen. Eigenlijk hebben deze vijf racetalenten daarmee al een prijs gewonnen. Toch kan er maar één de snelste tijd neerzetten, en die zal een mooie prijs, maar vooral de eeuwige roem krijgen!

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien vestigingen in ons land. In 2022 riepen consumenten HORNBACH voor de zestiende keer uit tot Beste Bouwmarkt van Nederland. Ook nam HORNBACH dit jaar voor de vijfde keer op rij de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, uitgebreide service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (je grijpt nooit mis).

Instagram has returned invalid data.