Racen tegen Max Verstappen

Coureur neemt het op tegen klanten Bouwmarkt

Met zo’n 250 kilometer per uur over het circuit razen tegen coureur Max Verstappen: wie droomt daar nu niet van? Zaterdag 18 juli kunnen bezoekers zich op een levensecht circuit met hem meten. Wie doorstoomt naar de finale, gaat zelfs een rechtstreeks duel met Max Verstappen zelf aan en maakt kans op een fraaie prijs. De twee nieuwe vestigingen van Hornbach (Geleen en Best) vormen later dit jaar het decor van de finalerondes. https://www.youtube.com/watch?v=DZsIwXIkv_Y&feature=youtu.be

In negen vestigingen kunnen heldhaftige bezoekers hun racekwaliteiten inzetten om de snelste tijd van de dag neer te zetten. Hornbach zet levensechte racesimulatoren in, zodat de coureurs zich op een echt circuit wanen. Dat betekent het geluid van ronkende motoren, remmen op asfalt en natuurlijk de voelbare spanning.

Racen tegen Max zelf
Alle uitdagers beginnen met een race op het Italiaanse circuit van Monza. De 25 snelsten kwalificeren zich voor de halve finale bij Hornbach Geleen. Daar knallen ze in september over het pittiger circuit van Spa-Francorchamps, onder toeziend oog van Max Verstappen. Deze jongste coureur in de historie is die middag aanwezig om zijn potentiële concurrentie wat tips te geven en met fans op de foto te gaan. Uiteindelijk gaan de vijf beste deelnemers in het najaar bij Hornbach Best live de strijd aan met deze rising star.

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).