Hornbach newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals

Raketten bouwen bij HORNBACH tijdens Kinderwerkplaats

Je eigen raketproject in samenwerking met nieuwe bioscoopfilm Lightyear

De Kinderwerkplaats van HORNBACH staat op zaterdag 18 juni geheel in het teken van Lightyear; de nieuwe bioscoop-hit van Disney & Pixar. Jonge doe-het-zelvers kunnen zelf hun raket van de toekomst in elkaar klussen zoals die van superheld Buzz Lightyear. Precies op tijd om hem op Vaderdag samen met klusheld papa te kunnen lanceren.

“Tijdens de Kinderwerkplaats kunnen kinderen met alle fantasie die ze in zich hebben hun eigen raket van de toekomst bouwen”, zegt marketingmanager Maarten Post. “Onze medewerkers zijn de hele dag aanwezig om ze daarbij te helpen. We hebben het grootste doe-het-zelf assortiment in huis, dus er is klusmateriaal in overvloed. Iedereen mag z’n eigen raketproject mee naar huis nemen om het met trots te laten zien aan familie, vriendjes en vriendinnetjes.”

Hulp en materiaal in overvloed
De Kinderwerkplaats opent de deuren op zaterdag 18 juni van 10.00 tot 16.00 uur en is geschikt voor kinderen tussen vier en tien jaar oud. Deelname aan de Kinderwerkplaats is gratis en inschrijven vooraf is niet nodig. Kijk voor meer informatie op de website: www.hornbach.nl/kinderwerkplaats.

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien vestigingen in ons land. In 2022 riepen consumenten HORNBACH voor de zestiende keer uit tot Beste Bouwmarkt van Nederland. Ook nam HORNBACH dit jaar voor de vijfde keer op rij de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, uitgebreide service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (je grijpt nooit mis).

Instagram has returned invalid data.