Reclamemast HORNBACH terug op oude plek

Herplaatsing binnen een paar weken

Over een paar weken prijkt er een geheel nieuwe reclamemast op het parkeerterrein van HORNBACH Zwolle. De veertig meter hoge mast voldoet volledig aan de strenge kwaliteitseisen van HORNBACH en van de gemeente. De voorbereidingen voor de herplaatsing langs de Blaloweg zijn inmiddels gestart.

Eind 2017 werd de vorige reclamemast verwijderd door HORNBACH zelf. ‘We wilden het zekere voor het onzekere nemen’, zegt Tonnie Balkema, vestigingsmanager Hornbach Zwolle. ‘Onze kwaliteitseisen zijn streng. Toen we ontdekten dat de vorige mast daar niet volledig aan voldeed, hebben we die meteen weg laten halen.’

Zorgvuldige begeleiding
HORNBACH liet uitvoerig onderzoek doen en schakelde een nieuwe fabrikant in. Die stappen wierpen hun vruchten af: over een paar weken wordt de nieuwe, sterk verbeterde mast geplaatst op de oorspronkelijke locatie. ‘Het herplaatsen gebeurt onder zorgvuldige beveiliging’, zegt Tonnie Balkema. ‘We zijn nu al begonnen met de voorbereidingen. Op deze manier heeft het verkeer en omwonenden geen hinder van de herplaatsing.’

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).