Sint en kluspieten op bezoek bij Hornbach

Sinterklaasfeest voor kleine doe-het-zelvers op zaterdag 24 november

Dubbelfeest bij Hornbach. Zaterdag 24 november kan iedereen Sinterklaas ontmoeten én mogen de allerjongste klussers komen knutselen. Hornbach organiseert namelijk een Kinderwerkplaats met sinterklaasthema. Kleine doe-het-zelvers maken onder professionele begeleiding een stokpaardje.

De goedheiligman en zijn kluspieten zullen zaterdag 24 november tussen 12.00 en 14.00 uur Hornbach bezoeken. Kinderen kunnen dan met Sinterklaas en zijn kluspieten op de foto. Daarnaast knutselen kinderen hun eigen stokpaardje in de Kinderwerkplaats. “Sinterklaas en zijn kluspieten zijn heel benieuwd naar de stokpaardjes”, hebben ze de vestigingsmanagers verteld. “Zouden ze op onze Amerigo lijken?”

Gratis deelname
Sinterklaas en de kluspieten zijn op bezoek bij Hornbach tussen 12.00 en 14.00 uur. De Kinderwerkplaats is geopend van 10.00 tot 16.00 uur en is geschikt voor kinderen tussen de vier en tien jaar oud. Voor alle materialen wordt gezorgd. Deelname is kosteloos en inschrijven vooraf is niet nodig. Kijk voor meer informatie op de website: www.hornbach.nl/kinderwerkplaats.

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).