Hornbach newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals

Sint en kluspieten op bezoek bij Hornbach

Sinterklaasfeest voor kleine doe-het-zelvers op zaterdag 24 november

Dubbelfeest bij Hornbach. Zaterdag 24 november kan iedereen Sinterklaas ontmoeten én mogen de allerjongste klussers komen knutselen. Hornbach organiseert namelijk een Kinderwerkplaats met sinterklaasthema. Kleine doe-het-zelvers maken onder professionele begeleiding een stokpaardje.

De goedheiligman en zijn kluspieten zullen zaterdag 24 november tussen 12.00 en 14.00 uur Hornbach bezoeken. Kinderen kunnen dan met Sinterklaas en zijn kluspieten op de foto. Daarnaast knutselen kinderen hun eigen stokpaardje in de Kinderwerkplaats. “Sinterklaas en zijn kluspieten zijn heel benieuwd naar de stokpaardjes”, hebben ze de vestigingsmanagers verteld. “Zouden ze op onze Amerigo lijken?”

Gratis deelname
Sinterklaas en de kluspieten zijn op bezoek bij Hornbach tussen 12.00 en 14.00 uur. De Kinderwerkplaats is geopend van 10.00 tot 16.00 uur en is geschikt voor kinderen tussen de vier en tien jaar oud. Voor alle materialen wordt gezorgd. Deelname is kosteloos en inschrijven vooraf is niet nodig. Kijk voor meer informatie op de website: www.hornbach.nl/kinderwerkplaats.

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien vestigingen in ons land. In 2022 riepen consumenten HORNBACH voor de zestiende keer uit tot Beste Bouwmarkt van Nederland. Ook nam HORNBACH dit jaar voor de vijfde keer op rij de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, uitgebreide service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (je grijpt nooit mis).

Instagram has returned invalid data.