Sleuteloverdracht Hornbach Den Haag: inrichting gestart

Hornbach Den Haag heeft eindelijk de voordeursleutels ontvangen. Vandaar dat de bouwmarkt aan de Singel 115 - langs de A13 - direct is begonnen met de inrichting. Voor Hornbach een bijzonder moment. De medewerkers die volgende maand aan de slag gaan, zijn dus druk bezig met het bevoorraden van de nieuwste vestiging. Gezien het enorme assortiment van ruim 120.000 artikelen geen eenvoudige klus, maar door alle ervaring weet Hornbach deze logistieke uitdaging tot een goed einde te brengen.

De 150 medewerkers staan te popelen om aan de slag te gaan. Logisch, gezien het intensieve voortraject vol trainingen, workshops en cursussen. “Na al die voorbereidingen is het prettig dat we nu eindelijk kunnen beginnen”, zegt vestigingsmanager Emile Gies hierover. “Nu de verf is gedroogd en de lampen hangen, kunnen we nu de schappen vullen. Een mooi en intensief traject, waarbij we inmiddels weten wat we aan elkaar hebben. En nu lekker aan de bak: voor onszelf, maar vooral voor de klant. Want ik heb begrepen dat Hagenezen willen dat wij liever vandaag dan morgen onze deuren openen!”

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.