Statement omgekomen medewerkster Duiven

Met verslagenheid hebben wij kennis genomen van het overlijden van één van onze medewerkers als gevolg van de woningbrand in Duiven. Ons medeleven gaat uit naar familie en andere nabestaanden. De medewerkster was sinds kort werkzaam bij onze nieuwe vestiging in Duiven. De geplande opening van deze vestiging aankomende woensdag, zal op aangepaste wijze plaatsvinden in het licht van dit droevige bericht. Wij wensen de nabestaanden sterkte met het verlies.

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 21.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels vijftien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2019 voor de veertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).