Hornbach newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals

Strijd mee om de Gouden Hamer bij Hornbach

Word jij de Beste Klusvader van Nederland?

Alle stoere klusvaders verzamelen! De strijd om de felbegeerde Gouden Hamer barst weer los. Bij Hornbach staat binnenkort een klusparcours klaar, dat handige vaders mogen afleggen om te strijden om de titel ‘Beste Klusvader van Nederland’. De vader die het parcours als beste aflegt, zal te zien zijn in advertenties als lokale klusheld. Én hij zal één van de veertien Hornbach vestigingen vertegenwoordigen tijdens de landelijke Gouden Hamer-finale op zaterdag 16 juni in Nieuwegein.

Ben jij goed met een ouderwetse handzaag? Heb je een technisch oog? En weet je welke producten je bij een bepaald project nodig hebt? Doe dan mee aan de wedstrijd ‘Beste Klusvader van Nederland’ bij alle Hornbach vestigingen en maak kans op de Gouden Hamer. De vader die het klusparcours als beste aflegt, verdient een plek in de landelijke finale op zaterdag 16 juni bij Hornbach in Nieuwegein.

De regionale voorrondes vinden plaats:

Het is dé kans om een bekende klusheld te worden, want als regiowinnaar zul je te zien zijn in advertenties in de regio!

Landelijke finale voor Vaderdag
Uit de voorrondes komen vijftien regiowinnaars, die de eer van hun regio gaan verdedigen op zaterdag 16 juni. Tijdens de feestelijke finale strijden zij om de titel ‘Beste Klusvader van Nederland’ en de bijbehorende Gouden Hamer. Hornbach heeft deze Gouden Hamer-wedstrijd in het leven geroepen als ode aan alle klussende vaders. Om Vaderdag extra glans te geven en de echte klussers eindelijk eens goed in de schijnwerpers te zetten. De winnaar van de finale krijgt naast de Gouden Hamer landelijke roem, via billboards door het hele land en advertenties in kranten en bladen. Een echte held voor heel klussend Nederland!

Kijk voor meer informatie op www.hornbach.nl/goudenhamer.

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien projectbouwmarkten en één vestiging HORNBACH Vloeren in ons land. In de afgelopen zestien jaar werd HORNBACH vijftien keer verkozen tot Beste Bouwmarkt van Nederland. In 2021 riepen consumenten HORNBACH.NL voor de vierde keer uit tot Beste Webshop in de categorie bouwmarkten. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).

Instagram has returned invalid data.