Taart voor Hornbach-klanten

Bouwmarkt viert einde wegwerkzaamheden Nieuwegein

De wegwerkzaamheden rond het terrein van Hornbach in Nieuwegein zijn succesvol afgerond. De bouwmarkt is weer goed bereikbaar en dat wordt gevierd. Vandaag en morgen serveren medewerkers van Hornbach taart mét slagroom.

“We zijn ontzettend blij dat de wegwerkzaamheden afgerond zijn”, laat vestigingsmanager Kevin Lagas weten. “Ze bezorgden ons en onze klanten flinke vertragingen. Dat wil niemand, zeker klussers niet die staan te popelen om met hun project aan de slag te gaan. Vandaag en morgen zeggen we sorry voor de verloren klusminuten en trakteren we bezoekers vanaf 10.00 uur op taart. “Ja”, grapt Kevin, “Daar loop je dan toch weer een kleine vertraging mee op”.

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 21.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2019 voor de veertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).