Projectshow Hornbach Zolder verbouwen

Til jouw zolder naar een hoger niveau

Projectshow Hornbach maart in teken van renoveren eigen zolder

De zolder. De temperatuur heeft vrij spel. Binnen voelt als buiten. In de zomer een privéstrand. In de winter ijsbloemen op het raam. Altijd al willen weten hoe je de zolder goed isoleert tegen alle seizoenen? Nooit gedacht dit zelf te kunnen? Het renoveren kan snel en eenvoudig. De adviseurs van Hornbach laten in de projectshow van maart geen spaan heel van het idee dat je dit niet zelf kunt.

De gratis toegankelijke projectshows van Hornbach vinden plaats van 4 maart tot en met 26 maart op vrijdagen van 18.30 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 14.00 tot 15.00 uur en 16.00 tot 17.00 uur. De experts van de bouwmarkt geven het eerste half uur een demonstratie, waarna de bezoekers zelf met de aangereikte wijsheden aan de slag gaan; van het isoleren en afwerken (met gipsvezelplaten) van schuine daken tot het maken van scheidingswanden en opbouwen van vloeren.

Themamaanden
Hornbach organiseert het hele jaar door projectshows, elke maand met een ander thema en uiteraard kosteloos bij te wonen. Tijdens de demonstraties op vrijdag en zaterdag laten de medewerkers van Hornbach precies zien hoe je een project aanpakt.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.