Tuinadvies Hornbach

Tuinadviesdagen bij Hornbach

Voor elke tuin een passend en professioneel advies

De lucht wordt zachter. Het blijft steeds langer licht. De lente roept. Binnenkort zit iedereen weer vaker buiten dan binnen. De tuin is het ideale verlengstuk van het huis. Maar hoe ligt die tuin er eigenlijk bij? Zin om de tuin op te knappen, maar geen enkel idee hoe? Geregeld! Want ook dit jaar organiseert Hornbach op zaterdag 16 april en zaterdag 7 mei weer de tuinadviesdagen in alle vestigingen.

Inschrijven verplicht
Tijdens de tuinadviesdagen geven onafhankelijke ontwerpers deskundig advies voor de voor- en/of achtertuin. In dit adviesgesprek van één uur wordt een tuinschets gemaakt aan de hand van foto’s van de huidige situatie. Deze schets vormt een stevige basis voor een grondige opknapbeurt aan de hand van de wensen van de klant. Inschrijven voor de tuinadviesdagen kost slechts € 25,- en kan via hornbach.nl/tuinadvies. Het aantal beschikbare plaatsen is beperkt, dus wees er snel bij, want vol = vol.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.