Tuinontwerpers geven advies bij Hornbach

Laat tuinschets maken tijdens Tuinadviesdagen

Op zaterdag 14, zaterdag 21 en zaterdag 28 april organiseert Hornbach Tuinadviesdagen. In alle vestigingen van de bouwmarkt, staan tuinexperts klaar met tips voor het opknappen of compleet vernieuwen van de tuin.

“Tijdens de Tuinadviesdagen zijn er extra tuinontwerpers in onze bouwmarkt aanwezig”, vertelt Marketing Manager Maarten Post. “In een adviesgesprek van een uur inventariseren zij de wensen van de klant. Aan de hand van meegebrachte foto’s van de huidige situatie maken zij een tuinschets. Advies wordt gegeven op alle vlakken: inrichting, materiaalgebruik, maar ook beplanting. Uiteraard wordt rekening gehouden met de ligging van de tuin en de stand van de zon. Bovendien bieden we twaalf maanden groeigarantie op alle vaste planten.”

Inschrijven
Vanwege het beperkte aantal beschikbare plaatsen kan vooraf een tuinadviesgesprek worden ingepland. Via de website www.hornbach.nl/tuinadvies kunnen de gewenste datum, het tijdstip en de vestiging naar keuze geselecteerd worden. De kosten bedragen € 25,00. Wees er snel bij, want vol = vol.

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).