Gouden Hamer Hornbach

Vaderdag begint bij Hornbach

Kinderwerkplaats zaterdag 10 juni

Waar zullen we hem dit jaar eens mee verrassen? Elk jaar is het weer lastig om een origineel cadeau te verzinnen voor Vaderdag. Natuurlijk valt een ontbijt op bed altijd in de smaak, maar verder? In alle vestigingen van Hornbach staat komend weekend in het teken van de voorbereiding op Vaderdag. In de speciaal ingerichte Kinderwerkplaats kunnen kleine klussers op zaterdag hun creativiteit de vrije loop laten, terwijl hun handige vaders ondertussen meedoen aan de laatste voorronde van de Gouden Hamer-verkiezing. Twee vliegen in een klap!

De Kinderwerkplaats is zaterdag 10 juni van 10.00 tot 16.00 uur. Deze knutseldag is geschikt voor kinderen van alle leeftijden. Deelname en materialen zijn kosteloos. Onder professionele begeleiding gaan de kinderen aan de slag met een uniek kunstwerk, dat ze op Vaderdag vol trots aan hun papa kunnen geven: een mozaïek-schilderij. Schorten om, verfbakjes klaar, spatels in de hand en knutselen maar! Kunnen de moeders ondertussen lekker een rondje door de bouwmarkt lopen, terwijl de vaders de kans krijgen hun kluskrachten te meten met andere handige vaders.

Handigste vader van Nederland
Op zaterdag en zondag organiseert Hornbach van 13.00 tot 16.00 uur de laatste voorronde van de Gouden Hamer-verkiezing. Hoe goed ben je nog met een ouderwetse handzaag? Kun je snel schroeven? En weet je welke sleutel bij welke moer past? De vader die de zaag-, boor- en timmeropdrachten als beste volbrengt, verdient een plek in de landelijke finale op 18 juni bij Hornbach Amsterdam. De winnaar van de finale ontvangt de Gouden Hamer, draagt een jaar lang de titel ‘Beste klusvader van Nederland’ én vergaart landelijke faam, via billboards door het hele land en advertenties in alle kranten. Een echte held voor heel klussend Nederland!

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.