Hornbach newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals

Van het kwastje naar de muur

Projectshow Hornbach augustus in het teken van wanden decoreren

Tijdens het klussen niet tegen een muur oplopen? Graag zelf wanden decoreren met steenstrips en verf, maar wel even een zetje in de rug nodig? Ga dan in de weekenden van augustus even langs bij Hornbach, voor de projectshow ‘Wanden decoreren’. De experts van de bouwmarkt laten ter plekke zien hoe je wanden een bijzondere ‘vintagelook’ kunt geven, met bijvoorbeeld effectbehang (zoals steenstrips) en structuurverf.

Deze gratis toegankelijke projectshows vinden plaats van vrijdag 7 t/m zaterdag 29 augustus; op vrijdagen van 18.30 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 14.00 tot 15.00 uur en 16.00 tot 17.00 uur. De deskundige medewerkers van de bouwmarkt geven het eerste half uur een demonstratie, waarna de bezoekers zelf aan de slag kunnen gaan.

Hornbach organiseert het hele jaar door projectshows, elke maand met een ander thema en uiteraard kosteloos bij te wonen. Tijdens de demonstraties op vrijdag en zaterdag laten de medewerkers van Hornbach precies zien hoe je een project aanpakt. Dit staat de bezoekers te wachten.

3D Wood Panels: modern interieur met warme sfeer
Bij Hornbach zijn 3D Wood Panels by ArteWood verkrijgbaar; veelzijdige wandbekleding waarmee iedereen een heel modern interieur kan creëren dat toch een warme sfeer heeft. De panelen, gemaakt van geüpcycled teakhout, zijn een even veelzijdige als fraaie vorm van wandbekleding. “Met hun natuurlijke uitstraling zorgen ze voor een huiselijke en uitnodigende sfeer”, vertelt inkoopleider Hans van Bemmel. “Tegelijkertijd zijn de panelen zo modern vormgegeven, dat ze in geen enkel opzicht herinneren aan de schrootjeswand van vroeger. Een verrijking van het interieur zonder dat er bomen voor hoeven te sneuvelen. De panelen zijn bovendien gemakkelijk in het gebruik; zo kunnen ze zowel horizontaal als verticaal worden gemonteerd. En met een keus uit drie tinten – naturel, white wash en grey wash – is het een wandbekleding die zowel in de woon- of slaapkamer past als in de keuken.”

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien vestigingen in ons land. In 2022 riepen consumenten HORNBACH voor de zestiende keer uit tot Beste Bouwmarkt van Nederland. Ook nam HORNBACH dit jaar voor de vijfde keer op rij de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, uitgebreide service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (je grijpt nooit mis).

Instagram has returned invalid data.