Vestigingen HORNBACH Nederland tijdelijk gesloten
Online bestellen en het reserveren en afhalen van producten blijft mogelijk
“HORNBACH steunt en respecteert het beleid van de Nederlandse overheid”, laat Evert de Goede, Algemeen Directeur HORNBACH Nederland, weten. “Onze bouwmarkten zijn de komende periode dan ook gesloten, in ieder geval tot en met dinsdag 19 januari 2021. Online staan we voor iedereen klaar.”
Online bestellen, reserveren en afhalen
Het online bestellen van producten blijft mogelijk. De Goede vervolgt: “We blijven klanten van dienst via onze webshop. Daarbij is het mogelijk om producten thuis te laten bezorgen, maar je kunt ze ook reserveren en afhalen bij een vestiging bij jou in de buurt. Uiteraard zetten we alles op alles om het sterk stijgende aantal webshoporders in goede banen te leiden. Echter, gezien de enorme drukte, ook bij onze bezorgpartners, kan het voorkomen dat bestellingen een langere levertijd hebben dan je van ons gewend bent. Ook bij het online reserveren en afhalen, waarbij we werken met tijdssloten, kan het zijn dat het gewenste afhaaltijdstip snel vol is. We vragen begrip voor deze situatie.”
Services
Vanwege de winkelsluiting heeft HORNBACH haar servicebeleid aangepast. Zo is de retourperiode verdubbeld van 30 naar 60 dagen en wordt deze nog eens verlengd met de duur van de lockdown. Producten kunnen worden geruild zodra de bouwmarkten weer open zijn. De MontageService werkt door volgens de richtlijnen van het RIVM. De Goede besluit: “Vanzelfsprekend houden we de ontwikkelingen rondom het coronavirus in Nederland nauwlettend in de gaten. De richtlijnen van de Nederlandse overheid en het RIVM zijn uiteraard leidend.” Kijk op hornbach.nl voor updates en antwoorden op veelgestelde vragen.