Hornbach newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals

Vijf snelste deelnemers starten in Verstappen simulator wedstrijd

Na een zinderende race afgelopen weekend over het virtuele circuit van Spa-Francorchamps hebben vijf racetalenten zich bewezen als snelste coureurs in de Verstappen simulator wedstrijd van Hornbach Geleen. Zij gaan het opnemen tegen Max Verstappen in de finale begin november op de openingsdag van Hornbach in Best.

De afgelopen maanden streden honderden deelnemers in alle vestigingen van Hornbach om de grote prijs: een kans om het te kunnen opnemen tegen Max Verstappen, de jongste Formule 1-coureur in de historie. Nu zijn er nog vijf coureurs over. Zij gaan de rechtstreekse strijd aan met Max en maken naast een mooie prijs kans op eeuwige roem.

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien projectbouwmarkten en één vestiging HORNBACH Vloeren in ons land. In de afgelopen zestien jaar werd HORNBACH vijftien keer verkozen tot Beste Bouwmarkt van Nederland. In 2021 riepen consumenten HORNBACH.NL voor de vierde keer uit tot Beste Webshop in de categorie bouwmarkten. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).

Instagram has returned invalid data.