Vijf snelste deelnemers starten in Verstappen simulator wedstrijd

Na een zinderende race afgelopen weekend over het virtuele circuit van Spa-Francorchamps hebben vijf racetalenten zich bewezen als snelste coureurs in de Verstappen simulator wedstrijd van Hornbach Geleen. Zij gaan het opnemen tegen Max Verstappen in de finale begin november op de openingsdag van Hornbach in Best.

De afgelopen maanden streden honderden deelnemers in alle vestigingen van Hornbach om de grote prijs: een kans om het te kunnen opnemen tegen Max Verstappen, de jongste Formule 1-coureur in de historie. Nu zijn er nog vijf coureurs over. Zij gaan de rechtstreekse strijd aan met Max en maken naast een mooie prijs kans op eeuwige roem.

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).