De vloer aanvegen met Hornbach

Projectshow oktober gericht op ‘vloeren leggen’

Een goed gelegde vloer is de basis voor het hele huis. Weten hoe je een vloer moet leggen, is zo gek nog niet. Zo kan tapijt alleen mooi worden gelegd als de ondervloer egaal is. De projectshow ‘Vloeren leggen’ van Hornbach helpt jou daarbij en laat zien hoe eenvoudig het leggen van klikvloeren, zelfklevende en zelfleggende vloeren kan zijn. Wat zijn de nieuwste methoden en welke techniek past het beste bij jou? Alle weekenden van oktober laten professionals zien wat het geheim is achter het leggen van vloeren.

Deze nieuwe projectshow van Hornbach vindt plaats van 1 tot en met 29 oktober. Inspiratie opdoen, vragen stellen en de nieuwste vloeren laminaat, vinyl, pvc of vloerbedekking van dichtbij voelen en bekijken: het kan allemaal tijdens de demonstratie. De projectshow ‘Vloeren leggen’ is op vrijdagen van 18.30 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 14.00 tot 15.00 uur en 16.00 tot 17.00 uur. Het eerste half uur geven de deskundigen een demonstratie, daarna kunnen geïnteresseerde bezoekers zelf aan de slag.

Hornbach organiseert het hele jaar door projectshows, elke maand met een ander thema en gratis bij te wonen. Aanmelding vooraf is niet noodzakelijk.

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).