Project Hornbach Kinderkamer

Volop ideeën en inspiratie voor de kinderkamer bij Hornbach

Projectshow in teken van inrichten en opknappen van kinderkamers

Kleine kinderen worden snel groot. Voor je het weet, is de kamer van zoon of dochter toe aan een make-over. Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie en ideeën, organiseert Hornbach in februari iedere vrijdag en zaterdag live workshops met als thema inrichten en opknappen van de kinderkamer. Kinderen kunnen op zaterdag bovendien meedoen aan een avontuurlijke ontdekkingstocht door de bouwmarkt.

Tijdens de Projectshow komen verschillende thema’s aan bod: sjablonen en afplaktechnieken, aan de slag met de decoupeerzaag, oude meubels vakkundig opknappen en kleurwerking. Vaders en moeders die van plan zijn om bijvoorbeeld zelf een leuke kapstok te maken met de decoupeerzaag of om een oud kastje om te toveren tot een nieuwe blikvanger, krijgen volop inspiratie. Uiteraard staan de vakmensen van Hornbach klaar om vragen te beantwoorden en tips te geven.

Gratis toegang
De gratis toegankelijke Projectshows vinden plaats op vrijdag en zaterdag in alle vestigingen van Hornbach van 5 t/m 27 februari. Op vrijdag start de demonstratie om 18.30 uur, op zaterdag om 14.00 en 16.00 uur. Experts van de bouwmarkt geven het eerste half uur een demonstratie, waarna geïnteresseerden zelf aan de slag kunnen.

Ontdekkingstocht door de bouwmarkt
Op zaterdag 6, 13 en 20 februari kunnen kinderen van 13.00-14.00 uur en van 15.00-16.00 uur meedoen aan een avontuurlijke ontdekkingstocht door de bouwmarkt. Onder leiding van Hornbach-medewerkers spelen ze een aantal spellen met als thema Marvel, Star Wars, Frozen, Fairies en Cars. Na ieder spel ontvangen alle deelnemers een stempel in een paspoort. Na afloop wordt er iets lekkers uitgedeeld en wordt een levensgrote muursticker verloot.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.