Hornbach newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals

Volop ideeën en inspiratie voor de kinderkamer bij Hornbach

Projectshow in teken van inrichten en opknappen van kinderkamers

Kleine kinderen worden snel groot. Voor je het weet, is de kamer van zoon of dochter toe aan een make-over. Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie en ideeën, organiseert Hornbach in februari iedere vrijdag en zaterdag live workshops met als thema inrichten en opknappen van de kinderkamer. Kinderen kunnen op zaterdag bovendien meedoen aan een avontuurlijke ontdekkingstocht door de bouwmarkt.

Tijdens de Projectshow komen verschillende thema’s aan bod: sjablonen en afplaktechnieken, aan de slag met de decoupeerzaag, oude meubels vakkundig opknappen en kleurwerking. Vaders en moeders die van plan zijn om bijvoorbeeld zelf een leuke kapstok te maken met de decoupeerzaag of om een oud kastje om te toveren tot een nieuwe blikvanger, krijgen volop inspiratie. Uiteraard staan de vakmensen van Hornbach klaar om vragen te beantwoorden en tips te geven.

Gratis toegang
De gratis toegankelijke Projectshows vinden plaats op vrijdag en zaterdag in alle vestigingen van Hornbach van 5 t/m 27 februari. Op vrijdag start de demonstratie om 18.30 uur, op zaterdag om 14.00 en 16.00 uur. Experts van de bouwmarkt geven het eerste half uur een demonstratie, waarna geïnteresseerden zelf aan de slag kunnen.

Ontdekkingstocht door de bouwmarkt
Op zaterdag 6, 13 en 20 februari kunnen kinderen van 13.00-14.00 uur en van 15.00-16.00 uur meedoen aan een avontuurlijke ontdekkingstocht door de bouwmarkt. Onder leiding van Hornbach-medewerkers spelen ze een aantal spellen met als thema Marvel, Star Wars, Frozen, Fairies en Cars. Na ieder spel ontvangen alle deelnemers een stempel in een paspoort. Na afloop wordt er iets lekkers uitgedeeld en wordt een levensgrote muursticker verloot.

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien vestigingen in ons land. In 2022 riepen consumenten HORNBACH voor de zestiende keer uit tot Beste Bouwmarkt van Nederland. Ook nam HORNBACH dit jaar voor de vijfde keer op rij de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, uitgebreide service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (je grijpt nooit mis).

Instagram has returned invalid data.