Island Wood

Wandbekleding van echt hout

Vurenhouten klikmodules exclusief verkrijgbaar bij Hornbach

Een hit bij doe-het-zelvers: wandbekleding van echt hout, waarmee je eenvoudig een zomerse sfeer in huis haalt. Bij Hornbach zijn vanaf nu vurenhouten klikmodules van Island Wood te koop. Wandbekleding geïnspireerd op de sloophout-trend, eenvoudig te verwerken als bekleding van wanden, deuren en meubelen.

Met de vurenhouten klikmodules van Island Wood geef je een wand in no-time een zomerse Ibiza-uitstraling. Ze zijn verkrijgbaar in de uitvoeringen ‘Beach White’, ‘Coastal Blue’ en ‘Caribbean Green’, alle drie geïnspireerd op verre reisbestemmingen. Carl Sparwer, merchant bij Hornbach: “Wij zijn blij dat we deze echte houtpanelen aan ons assortiment konden toevoegen. Moderne wandbekleding is al langer populair en veel mensen geven de voorkeur aan panelen van echt hout. Het mooie van deze wandbekleding is dat je er altijd een unieke wand mee maakt. Iedere plank heeft zijn eigen kleur en structuur en daarmee zijn eigen karakter.”

Eenvoudige montage
De modules zijn circa 7 mm dik en eenvoudig te monteren dankzij hun mes- en groefverbinding. Het hout is eenvoudig te verwerken. De panelen lenen zich voor talrijke toepassingen, zoals bekleding van wanden en deuren, maar ook als commode, tafelblad of bed-ombouw. Met een transparante laklaag erover kan Island Wood ook buiten worden toegepast om het terras op te sieren.

Lokaal geproduceerd en milieuvriendelijk bewerkt
De FSC-gecertificeerde vurenhouten planken zijn in Nederland geproduceerd. Met een nieuwe productietechniek bewerkt Island Wood het hout op een milieuvriendelijke manier in elke gewenste kleur, compleet met de verweerde look die zo karakteristiek is voor sloophout. De modules van Island Wood zijn in alle Nederlandse Hornbach-vestigingen verkrijgbaar.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.