Wie draagt het beste klusverhaal van Nederland
Eeuwige roem en kluscheque dankzij oude broek of trui
Hornbach organiseert deze actie in het licht van de onlangs gelanceerde voorjaarscampagne ‘Ode aan de kluskleding’, met als opvallende uiting een meeslepende commercial, die sinds vandaag op televisie te zien is. Met deze campagne wil de projectbouwmarktketen alle klussers die maar geen afscheid kunnen en willen nemen van hun vertrouwde kluskleding, een hart onder de riem steken. “We spelen in op het ultiem herkenbare klusbeeld van de klusser en zijn of haar kluskleding”, legt Michel van Slingerland, marketingmanager bij Hornbach, uit. “De spijkerbroek die stijf staat van het behangplaksel en de verfresten. De trui met die scheuren. De schoenen die écht niet meer kunnen. Dus kom zaterdag naar Hornbach en laat zien dat je een klusheld bent! En wie weet verzilver je de emotionele waarde van dat dierbare kledingstuk dan ook wel in keiharde euro’s.”