Wie draagt het beste klusverhaal van Nederland

Eeuwige roem en kluscheque dankzij oude broek of trui

Klus jij altijd in dezelfde broek? Zweer je bij die oude trui of je lievelingswerkschoenen? Dat mag heel Nederland weten! Kom aanstaande zaterdag 21 maart tussen 12.00 en 17.00 uur in je favoriete kluskleding naar de speciaal ingerichte fotostudio in de bouwmarkt en vertel dat inspirerende verhaal achter die scheuren of verfspetters. Deelnemers maken kans op een kluscheque, een reportage in Veronica Magazine, én kunnen zichzelf misschien ook nog levensgroot bewonderen in bushokjes door het hele land.

Hornbach organiseert deze actie in het licht van de onlangs gelanceerde voorjaarscampagne ‘Ode aan de kluskleding’, met als opvallende uiting een meeslepende commercial, die sinds vandaag op televisie te zien is. Met deze campagne wil de projectbouwmarktketen alle klussers die maar geen afscheid kunnen en willen nemen van hun vertrouwde kluskleding, een hart onder de riem steken. “We spelen in op het ultiem herkenbare klusbeeld van de klusser en zijn of haar kluskleding”, legt Michel van Slingerland, marketingmanager bij Hornbach, uit. “De spijkerbroek die stijf staat van het behangplaksel en de verfresten. De trui met die scheuren. De schoenen die écht niet meer kunnen. Dus kom zaterdag naar Hornbach en laat zien dat je een klusheld bent! En wie weet verzilver je de emotionele waarde van dat dierbare kledingstuk dan ook wel in keiharde euro’s.”

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.