Wie heeft de Beste Klusbus?

Hornbach organiseert verkiezing voor bouwprofessionals

Waar is de professionele klusser zonder zijn klusbus? Precies, nergens. Bouwmarktketen Hornbach organiseert daarom dit najaar de Klusbus van het Jaar-verkiezing, om deze trouwe kameraad in de spotlights te zetten. Letterlijk. Want de winnaar mag een jaar lang rondrijden met de titel ‘Klusbus van het jaar’ en wordt bekroond met een professionele fotoshoot voor zijn of haar trots op wielen.

“Wij brengen een ode aan de klusbus”, vertelt Maarten Post, Marketing Manager Hornbach Bouwmarkt Nederland. De trouwe kameraad, waarmee je als aannemer of zzp’er voor dag en dauw op pad gaat, naar je bouwproject. Alleen of met collega’s, meezingend met de radio of genietend van een ontbijt. De klusbus is een tweede thuis. Het is je trots, je werkplaats op wielen, perfect ingericht met alles wat je nodig hebt. We zijn benieuwd wie de meest originele, creatief-ingerichte klusbus van Nederland heeft.”

Verkiezing in oktober
Van 7 tot en met 27 oktober kan iedereen zijn of haar klusbus, of die van een vriend, collega of buurman, nomineren voor de prestigieuze titel. Aanmelden kan door foto’s en een toelichting in te zenden via hornbach.nl/klusbus. Uit alle inzendingen maakt de Hornbach-vakjury een selectie. In de laatste week van oktober kan heel Nederland op zijn of haar favoriet stemmen. Begin november wordt bekend gemaakt wie er met de titel naar huis mag rijden. Naast eeuwige roem krijgt de winnaar ook een professionele fotoshoot voor zijn of haar klusbus, om de onderneming een impuls te geven.

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 21.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2019 voor de veertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).