Workshop behangen en vinyl leggen bij Hornbach

Bouwmarkt organiseert demonstraties en laat nieuwste woontrends zien

Nog even, en de herfst breekt weer aan. Hét moment om het interieur een update te geven. En dat kun je helemaal zelf na het bijwonen van de projectshow ‘behangen en vinyl leggen’ bij Hornbach. Een interactieve en gratis workshop, die ieder weekend in september en oktober gegeven wordt. Elke vrijdag om 18.30 uur en op zaterdag om 14.00 uur en 16.00 uur.

“Nu de dagen korter worden, brengen we meer tijd binnenshuis door”,vertelt marketingmanager Maarten Post van Hornbach Bouwmarkt Nederland. “We merken dat veel mensen op zo’n moment aan de slag willen met hun interieur. Een nieuwe vloer en nieuw behang geven de woning in no-time een compleet nieuwe uitstraling. Het zijn projecten die je eenvoudig zelf kunt beetpakken, je moet het alleen een keer gezien hebben. Dat kan nu bij Hornbach. Na het bijwonen van onze demonstraties kun je zelf behangen, vinyl leggen en ben je bovendien op de hoogte van de nieuwste woontrends.”

Zelf behangen en vinyl leggen
In september staat het leggen van zelfklevend vinyl centraal. “Speciale aandacht is er voor het leggen van vinyl in hoeken en rondom obstakels als pilaren en verwarmingen”, vervolgt Maarten Post. “In oktober staat de projectshow in het teken van behangen met vliesbehang. Het voordeel hiervan is dat je alleen de muur hoeft in te smeren met behanglijm.”

Nieuwe interieurtrends
Tijdens alle projectshows toont Hornbach de nieuwste woontrends aan de hand van vier nieuwe interieurstijlen: Cool & Creative, Shimmer & Shine, Warm & Cozy en Chique & Modern. Deze worden compleet met kleurstijlen en accessoires gepresenteerd. De eerste projectshow vindt plaats op vrijdag 31 augustus. De laatste op zaterdag 27 oktober. Kijk voor meer informatie op www.hornbach.nl/projectshow.

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).