Dierendag Hornbach Tilburg

Zaterdag 1 oktober Dierendagfeest Hornbach Tilburg

Iedereen wil het beste voor zijn of haar huisdier. En ook Hornbach wil dat. Niet alleen als het gaat om voeding, maar ook om de verzorging van een huisdier. Daarom organiseert de bouwmarkt zaterdag 1 oktober een extra Dierendag ter voorbereiding van Werelddierendag. Op deze zaterdag kunnen bezoekers met hun huisdier langskomen voor advies en tal van leuke activiteiten.

Dag vol activiteiten
Het `Dierendagfeest’ start zaterdag 1 oktober om 11.00 uur en eindigt om 16.00 uur. Deze dag geeft een gedragstherapeut advies over het gedrag van jouw hond en zijn er demonstraties met politiehonden. Ook is er een trimsalon aanwezig die laat zien hoe je precies een hond moet trimmen, en de dierenambulance geeft voorlichting over dieren uit het asiel. Er zijn leuke prijzen te winnen en iedereen kan met zijn of haar huisdier (hond, kat, konijn) op de foto. Ben je gek op dieren? Kom dan zaterdag 1 oktober naar naar de Hestiastraat 1.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.