Zaterdag 30 april kinderknutselen voor moederdag

Moederdag knutselen bij Hornbach

Met moederdag in aantocht gaan veel vaders met hun kinderen op zoek naar een cadeau. En wat is er nu mooier dan een zelfgemaakt presentje? Hornbach organiseert daarom een kinderknutseldag op zaterdag 30 april in alle vestigingen. Kinderen maken onder begeleiding een mooie verrassing voor moeder, terwijl vaders bouw- of tuininspiratie beleven in de bouwmarkt.

Gratis knutselen
De knutseldag is geschikt voor alle kinderen. Deelname en materialen zijn geheel kosteloos. De kinderen maken een mooi, maar ook handig cadeau waar veel moeders blij mee zullen zijn.

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).