Zaterdag 30 april Tuindemodag bij Hornbach

Met kettingzaagkunstenaar en springkussen

De eerste zonnige dagen dienen zich aan. Tijd om de tuin onder handen te nemen. Maar… waar te beginnen? Voor iedereen die wel wat tuininspiratie kan gebruiken, organiseert Hornbach Groningen een Tuindemodag op zaterdag 30 april.

Samen met hoveniersbedrijf H.W. Mollema verzorgt Hornbach deze Tuindemodag, die in het teken staat van terrasaanleg en tuininrichting. Bezoekers krijgen tips, adviezen en demonstraties van onder andere barbecues. Vermaak is er ook, voor ouder en kind. Zo zal een kettingzaagkunstenaar de mooiste creaties zagen en natuurlijk is er een koffiebar. Kinderen kunnen zich uitleven op het springkussen of een moederdagcadeau knutselen.

Bezoekers zijn op zaterdag 30 april welkom van 10:00 tot 16:30 uur op de parkeerplaats van Hornbach, Groningerweg 45/2 in Groningen. Deelname is kosteloos.

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).